You are currently viewing HÒFI VIDANOVA LANCEERT NIEUWE WEBSITE

HÒFI VIDANOVA LANCEERT NIEUWE WEBSITE

WILLEMSTAD – Het geweldige project Hòfi Vidanova, met meer dan 400 echte SMART woningen op Curaçao, is volop in ontwikkeling. In november 2021 vond de ceremonie plaats van de “groundbreaking”. Hierna is er een aanvang gemaakt met de infrastructurele werkzaamheden in het gebied achter Schelpwijk, welke werkzaamheden een lange tijdsduur hebben gehad. Deze tijd was nodig want hierdoor hoeven er in de toekomst geen wegen te worden opengebroken voor het aanleggen van leidingen en kabels voor bedrijven, welke voor veel overlast voor omwonenden kan zorgen.

Leef gelukkig en aangenaam met alle comfort in Hòfi Vidanova.

De verwachtingen voor Hòfi Vidanova zijn extreem hoog en daarom is het erg belangrijk om alle vragen met betrekking tot het project te kunnen beantwoorden.
De website van Hòfi Vidanova opent de ogen van de gemeenschap voor mooie woningen die blijk geven van rust en veiligheid. De potentiële koper kan de website virtueel ervaren en een bijna realistisch gevoel krijgen van hoe het zal zijn om door het huis en de buurt te lopen.

Hòfi Vidanova wordt geen verkavelingsplan, maar de bouw van een wijk(bario).

Het project is overgegaan van de planningsfase naar de uitvoeringsfase. Er vinden infrastructurele werken plaats waar grijze en zwarte waterleidingen in de grond zijn gelegd en ook glasvezelkabels voor een betere kwaliteit van internet, elektriciteit en andere nutsvoorzieningen. De bouw van SMART en duurzame woningen start in januari 2023.

In dit kader lanceert Hòfi Vidanova haar website officieel op 15 december 2022. Het is een website ontworpen door lokale ‘professionals’ die al zijn gebruikers de mogelijkheid biedt om uitgebreide informatie te krijgen over het Hòfi Vidanova-project; daarnaast kan de gebruiker virtueel ervaren hoe het zal zijn in het modelhuis en de buurt.

Hòfi Vidanova als onderdeel van Vidanova Group nodigt iedereen uit en zeker al die mensen die er bewust voor kiezen om in een moderne sfeer en buurt te wonen, om door de website van Hòfi Vidanova te navigeren.

Hòfi Vidanova, echt een wijk met alle kenmerken van de 21e eeuw.